sunshine

Kan äntligen få känslan av att det är vår ute, och det känns verkligen! rikitgt underbart!
Blev grundlurad av Mattias idag, det var ingen höjdare. Det värsta skämtet som fanns.
Han sa nämnligen igår att hans tränare ville prata med honom om en sak imorgon efter träningen, det visade sig vara som han sa till mig att han skulle flytta till gotland och spela hockey när han börjar 2an, och att han flyttar i mitten av Juni, jag trodde först inte på det sen blv det mer och mer seriöst. Sedan var det bara ett "roligt" skämt som han tyckte, men det tyckte inte jag :( Idag har det inte hänt något speciellt om man inte räknar med allt plugg jag har lagt ner i skolan, satt från 14-16:30 därefter blev det övningsköra med Anders på kulsta. När jag kommer hem blev det lång promenad med Erika + alla hundar, jätte mycket. Gick ner till hamnen och fotade lite.
Nu väntar jag på Matte som ska komma, vi ska fixa lite middag, sen bada!
Längtar till all vår/sommar shopping nu. Idag blev det sommar ballerina skor för hela slanten. Trevlans Trevlans.
Väntar fortfarande på svar från mina sommarjobbsansökningar.
          
  yeah  Wille & Chico




Kan äntligen få känslan av att det är vår ute, och det känns verkligen! rikitgt underbart!
Blev grundlurad av Mattias idag, det var ingen höjdare. Det värsta skämtet som fanns.
Han sa nämnligen igår att hans tränare ville prata med honom om en sak imorgon efter träningen, det visade sig vara som han sa till mig att han skulle flytta till gotland och spela hockey när han börjar 2an, och att han flyttar i mitten av Juni, jag trodde först inte på det sen blv det mer och mer seriöst. Sedan var det bara ett "roligt" skämt som han tyckte, men det tyckte inte jag :( Idag har det inte hänt något speciellt om man inte räknar med allt plugg jag har lagt ner i skolan, satt från 14-16:30 därefter blev det övningsköra med Anders på kulsta. När jag kommer hem blev det lång promenad med Erika + alla hundar, jätte mycket. Gick ner till hamnen och fotade lite.
Nu väntar jag på Matte som ska komma, vi ska fixa lite middag, sen bada!
Längtar till all vår/sommar shopping nu. Idag blev det sommar ballerina skor för hela slanten. Trevlans Trevlans.
Väntar fortfarande på svar från mina sommarjobbsansökningar.
          
  yeah  Wille & Chico




Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

fyyy så söta! Är alla dina :) <33

2009-04-02 | 20:55:20
Bloggadress: http://rebeccaandren.devote.se
Lisa:

två är mina, golden och engelskspringespaniel :D dom är bäst alla tre <33

2009-04-02 | 22:18:23
Bloggadress: http://lisalindquist.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback