uppdatering

Nu var det ett himla tag sedan jag skrev. Så måste ta och skärpa mig nu!
Har bara inte haft en tanke på att skriva, har gjort så himla mycket annat. Vaknade precis upp hos Mattias utan Mattias eftersom han har hockey nu på morgonen. Så jag har precis klätt på mig och ska börja sminka mig lite nu sedan dra mig till skolan. Har dragit på mig en jätte förkylning som jag hoppas ine blir mer än det. För jag har ingen tid med att ligga hemma och göra ingenting. 
Vad händer idag? 
Idag blir det en till dag att plugga gärnet till matematikprovet på fredag sedan blir det att skriva tyska. Som det såg ut igår så stannar jag och Frida på kvällsskolan ikväll. Men det får vi se hur det blir när jag träffar henne om någon timme. Allt kan ändra sig.
Nu ska jag kila iväg. ciao!
Måste bara lägga in en bild på mina helt nya ralph lauren skor som i mitt tycke är helt otroligt fina! Tack sofie!

Nu var det ett himla tag sedan jag skrev. Så måste ta och skärpa mig nu!
Har bara inte haft en tanke på att skriva, har gjort så himla mycket annat. Vaknade precis upp hos Mattias utan Mattias eftersom han har hockey nu på morgonen. Så jag har precis klätt på mig och ska börja sminka mig lite nu sedan dra mig till skolan. Har dragit på mig en jätte förkylning som jag hoppas ine blir mer än det. För jag har ingen tid med att ligga hemma och göra ingenting. 
Vad händer idag? 
Idag blir det en till dag att plugga gärnet till matematikprovet på fredag sedan blir det att skriva tyska. Som det såg ut igår så stannar jag och Frida på kvällsskolan ikväll. Men det får vi se hur det blir när jag träffar henne om någon timme. Allt kan ändra sig.
Nu ska jag kila iväg. ciao!
Måste bara lägga in en bild på mina helt nya ralph lauren skor som i mitt tycke är helt otroligt fina! Tack sofie!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
johanssn:

ooooh, fan vad lined du är lisa :D

2009-04-20 | 00:08:21
Lisa:

hahaha, jag vet fille, jag vet :D

2009-04-20 | 08:20:42
Bloggadress: http://lisalindquist.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback