13/8

Ännu en dag på jobbet, men imorgon är det nog sista dagen innan skolan, det är blandade känslor måste jag säga!
Jag stormtrivs verkligen, men jag känner att jag måste vila upp mig lite innan skolan tar plats igen!
Är just nu med min prins eftersom vii nte sätts på flera dagar nu (tvådagar :O) Vi har precis tagit en dusch och nu ligger vi i sängen och kollar tv.
Imorgon blir det fest med tjejerna, sen sover jag nog hos Bella! det händer massa i helgen, så jag hör av mig såfort jag får tillfälle!

(måste bara säga att jag är duktiigt nöjd med min nya mobil w715, och för det andra så har jag och Mattias 10 månader imorgon :D )
Ännu en dag på jobbet, men imorgon är det nog sista dagen innan skolan, det är blandade känslor måste jag säga!
Jag stormtrivs verkligen, men jag känner att jag måste vila upp mig lite innan skolan tar plats igen!
Är just nu med min prins eftersom vii nte sätts på flera dagar nu (tvådagar :O) Vi har precis tagit en dusch och nu ligger vi i sängen och kollar tv.
Imorgon blir det fest med tjejerna, sen sover jag nog hos Bella! det händer massa i helgen, så jag hör av mig såfort jag får tillfälle!

(måste bara säga att jag är duktiigt nöjd med min nya mobil w715, och för det andra så har jag och Mattias 10 månader imorgon :D )
Follow on Bloglovin
Kommentarer
www.lolasmusic.blogg.se:

NY het R&B, HIPHOP/RAP, HOUSE, PARTY-LÅTAR på min MUSIK-BLOGG ! Går både att LYSSNA på låtarna och LADDE NED dom . Du kommer inte att ångra dig ;]

2009-08-14 | 01:26:24
Bloggadress: http://lolasmusic.blogg.se/
erika:

ja jag hoppas verkligen att det kommer funka! :)

2009-08-14 | 09:27:00
Bloggadress: http://eriikal.blogg.se/
moonzanna:

Hej !



Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



Lycka till !

Kram Sanna

2009-08-14 | 23:20:25
Bloggadress: http://moonzanna.se
stinapetronella:

hehe jaha :D men det blir ju så när det är sommar! Själv så är det festa nu innan jag drar i väg en vecka och sen så börjar ju skolan, så det jag skulle ha gjort under sommaren har jag gjort nu dom senaste dagarna! :D

2009-08-15 | 13:40:30
Bloggadress: http://stinapetronella.blogg.se/
Hanna:

Fin blogg :)

2009-08-15 | 20:01:45
Bloggadress: http://litetkakmonster.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback