a long long time ago.

Nu är det återigen så att jag glömt att uppdatera. Men sånt är livet eller?
Livet är som bäst just nu känns det som. tjejerna i klassen är bäst, pojkvännen kan verkligen inte bli bättre och familjen är som den alltid ska vara!
Idag blir det bio med mina favvo tjejer. (Bella, Emma, Lisa och mickis) Vi har bestämt oss för geforce bara för att se en 3D film ( och nej jag skämtar inte, som alla har frågat) haha, men vi kommer ha det trevligt iallafall..
Jag ville bara skriva lite hur livet ser utjust nu och jag lovar att det ska bli bättre.
Nu ska jag fortsätta med Sveriges Literatur och antiken som vi precis börjat i svenskan.
Vi hörs ikväll när jag kommer hem! för då blir det data dags eftersom jag fick låna the sims 3 av rebecca, tack älskling!
Nu är det återigen så att jag glömt att uppdatera. Men sånt är livet eller?
Livet är som bäst just nu känns det som. tjejerna i klassen är bäst, pojkvännen kan verkligen inte bli bättre och familjen är som den alltid ska vara!
Idag blir det bio med mina favvo tjejer. (Bella, Emma, Lisa och mickis) Vi har bestämt oss för geforce bara för att se en 3D film ( och nej jag skämtar inte, som alla har frågat) haha, men vi kommer ha det trevligt iallafall..
Jag ville bara skriva lite hur livet ser utjust nu och jag lovar att det ska bli bättre.
Nu ska jag fortsätta med Sveriges Literatur och antiken som vi precis börjat i svenskan.
Vi hörs ikväll när jag kommer hem! för då blir det data dags eftersom jag fick låna the sims 3 av rebecca, tack älskling!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca A:

Love u too babe <333

2009-08-28 | 14:20:41
Bloggadress: http://rebeccaandren.devote.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback