all about us

Om mig och min älskling!

Vad heter ni?
Mattias och Lisa

Hur träffades ni? går i samma klass

Hur länge har ni varit tillsammans?
11 månader
Är ni förlovade?
Nej

Är Ni Gifta? inte ännu

Bor ni ihop? snart så

Har ni barn? inte ännu

Har båda körkort? Ingen har, Mattias tar om någon månad

Kommer du ihåg er första kyss? nja

Vem sa "Jag älskar dig" först? båda?

Vem är äldst? Mattias med 2 månader äldre

Vilka stjärntecken är ni? M Vattuman L väder

Vem fyller först på året? Mattias februari och jag april

Vem är längst?
Mattias

Vem sjunger bäst? Jag

Håller ni i handen på stan? Ja

Kände ni varann innan ni blev ihop? ja

Vad har ni gemensamt? allting! och det älskar jag

Blev du kär i första ögonkastet? JAAA!

Har ni någon speciell låt? japp

Har ni stora framtidsplaner? det har vi absolut

Har ni gråtit i varandras armar? Ja.

Har ni varit utomlands tillammans? Ja

Vilket är ert bästa minne? allt från första början

Vem lagar bäst mat? Jag

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? laga mat, film och mys

Ger ni varandra alltid en puss när ni träffas? Ja

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
5 min ifrån varandr

Ringer eller SMS:ar ni mest?
båda

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? ALLT, men ansikte och mage!

Brukar nån av er prata i sömnen?
jag gör och han springer typ!
Om mig och min älskling!

Vad heter ni?
Mattias och Lisa

Hur träffades ni? går i samma klass

Hur länge har ni varit tillsammans?
11 månader
Är ni förlovade?
Nej

Är Ni Gifta? inte ännu

Bor ni ihop? snart så

Har ni barn? inte ännu

Har båda körkort? Ingen har, Mattias tar om någon månad

Kommer du ihåg er första kyss? nja

Vem sa "Jag älskar dig" först? båda?

Vem är äldst? Mattias med 2 månader äldre

Vilka stjärntecken är ni? M Vattuman L väder

Vem fyller först på året? Mattias februari och jag april

Vem är längst?
Mattias

Vem sjunger bäst? Jag

Håller ni i handen på stan? Ja

Kände ni varann innan ni blev ihop? ja

Vad har ni gemensamt? allting! och det älskar jag

Blev du kär i första ögonkastet? JAAA!

Har ni någon speciell låt? japp

Har ni stora framtidsplaner? det har vi absolut

Har ni gråtit i varandras armar? Ja.

Har ni varit utomlands tillammans? Ja

Vilket är ert bästa minne? allt från första början

Vem lagar bäst mat? Jag

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? laga mat, film och mys

Ger ni varandra alltid en puss när ni träffas? Ja

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
5 min ifrån varandr

Ringer eller SMS:ar ni mest?
båda

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? ALLT, men ansikte och mage!

Brukar nån av er prata i sömnen?
jag gör och han springer typ!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback