damm damm

Det har börjat bli dammigt på tangentbordet (skämt) eftersom skrivandet på bloggen har minskat.
Men dom sista dagarna på lovet har jag inte haft lust att sitta vid datorn.
Men nu har skolan börjat igen och den vanliga vardagen har börjat, så då ska jag även blogga.
Idag är det endast en dag kvar tills den stora festen är för pappa! Jag har hjälpt mamma hela dagen efter skolan och nu väntar jag på Bella och Emma som ska komma till nynäs idag och bara mysa!

Jag har inte så mycket mer att säga, förutom att jag och Mattias har det bäst och allt bara rullar på!
ha det bäst så länge så hörs vi ikväll/imorgon!

Det har börjat bli dammigt på tangentbordet (skämt) eftersom skrivandet på bloggen har minskat.
Men dom sista dagarna på lovet har jag inte haft lust att sitta vid datorn.
Men nu har skolan börjat igen och den vanliga vardagen har börjat, så då ska jag även blogga.
Idag är det endast en dag kvar tills den stora festen är för pappa! Jag har hjälpt mamma hela dagen efter skolan och nu väntar jag på Bella och Emma som ska komma till nynäs idag och bara mysa!

Jag har inte så mycket mer att säga, förutom att jag och Mattias har det bäst och allt bara rullar på!
ha det bäst så länge så hörs vi ikväll/imorgon!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Hanna:

svar: Ingen orsak :D

Jamen jag mår väl ganska så bra. SJälv då? :)

2009-08-21 | 18:23:44
Bloggadress: http://litetkakmonster.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback