fixa och dona!

 
Erika och jag klev precis innanför dörren och ska snart börja fixa oss till 1000, det är ock på g ikväll så vi får se vad som hittas på. Det blir uppåt 200 personer så det ska bli himla kul men pappas födelsedag är inte föräns på tisdag!
fixade btw min nya header idag, hade nämligen ingenting att göra! men jag ska göra den mer nogrann någon annan dag! Nu har jag ingen tid att sitta här nu, det blir först att måla naglarna, sen locka håret smink och kläder! woho!
 
Erika och jag klev precis innanför dörren och ska snart börja fixa oss till 1000, det är ock på g ikväll så vi får se vad som hittas på. Det blir uppåt 200 personer så det ska bli himla kul men pappas födelsedag är inte föräns på tisdag!
fixade btw min nya header idag, hade nämligen ingenting att göra! men jag ska göra den mer nogrann någon annan dag! Nu har jag ingen tid att sitta här nu, det blir först att måla naglarna, sen locka håret smink och kläder! woho!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Emilia ♥:

åh låter jätte härligt ju :D

strålande bra här med, vad händer ikv då?

2009-08-22 | 17:54:52
Bloggadress: http://beautylicious.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]:

sv: jaa :-)

2009-08-22 | 18:39:38
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/
amanda:

underbar låt, klickar in den på min blogg dirr! :D

fin blogg också. =)

2009-08-23 | 11:52:21
Bloggadress: http://manddu.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback