Härlig dag



Varit nere vid nicksta hela dagen med the hole gang. Träffade min efterlängtatde Rebecca, så fruktansvärt kul att träffa dig, sen träffade jag även Bella, Emma och Lilla Lisa :)  så det blir nicksta imorgon med tjejerna.
*Efter nicksta blev det middag hos Matte och sedan bad med Erika.
kom hem för ett tag sedan och nu ska jag börja fixa mig för att träffa Bella, Emma och Lisa nere i hamnen.
Så det är så det ser ut och är ledig imorgon igen så det blir lite sovmorgon sen bad, skönt skönt! :)

ha det bäst! Slänger in en gammal låt på det hela också, jag <3 den.



Varit nere vid nicksta hela dagen med the hole gang. Träffade min efterlängtatde Rebecca, så fruktansvärt kul att träffa dig, sen träffade jag även Bella, Emma och Lilla Lisa :)  så det blir nicksta imorgon med tjejerna.
*Efter nicksta blev det middag hos Matte och sedan bad med Erika.
kom hem för ett tag sedan och nu ska jag börja fixa mig för att träffa Bella, Emma och Lisa nere i hamnen.
Så det är så det ser ut och är ledig imorgon igen så det blir lite sovmorgon sen bad, skönt skönt! :)

ha det bäst! Slänger in en gammal låt på det hela också, jag <3 den.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
erika:

ja det hoppas jag men skulle så gärna vilja börja på gymnasiet nu till hösten, men nu går ju inte de! måste kämpa på betygen ett år till. och så med fritiden är det jobbigt för då har jag inte några nära vänner att va med :/ så de är skit!

jaha va kul! :)

2009-08-09 | 20:31:57
Bloggadress: http://eriikal.blogg.se/
Rebecca:

Det gjorde min dag just lite bättre! Love you gumms :)

2009-08-09 | 20:49:26
Bloggadress: http://rebeccaandren.devote.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback