hemma.

Nu är vi hemma efter en fantastiskt kryssning till Lettland, vi hade så otroligt kul. Det härliga var att det bara var vi i familjen så himla underbart.
Vi kom tillbaka till sthlm vid halv 10 imorse och då var det bara att sätta sig i bilen och bege sig till skolan! :)
Nu sitter jag i vardagsrummet med mamma och Mattias och kollar på extreme home makeover. (så fint program, gråter alltid).
Ville bara uppdatera lite hur läget ser ut just nu. Vi hörs imorgon!
Nu är vi hemma efter en fantastiskt kryssning till Lettland, vi hade så otroligt kul. Det härliga var att det bara var vi i familjen så himla underbart.
Vi kom tillbaka till sthlm vid halv 10 imorse och då var det bara att sätta sig i bilen och bege sig till skolan! :)
Nu sitter jag i vardagsrummet med mamma och Mattias och kollar på extreme home makeover. (så fint program, gråter alltid).
Ville bara uppdatera lite hur läget ser ut just nu. Vi hörs imorgon!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Anonym:

blev det några bilder? :-)

2009-08-27 | 17:18:20
lina [discosadness.blogg.se]:

blev det några bilder? :-)

2009-08-27 | 17:18:25
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/
Emilia ♥:

hahaa auwwie men va skoj ju :)

då kan jag nog tro att du e trött!

2009-08-30 | 08:00:25
Bloggadress: http://beautylicious.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback