lyckat


Gårdagen var så fruktansvärt lyckat, det fanns inget som kunde göras annurlunda, allt folk, mat, dricka, uppträdande, dj, stämningen var på topp. Så vi från familjen lindquist tackar så jätte mycket för allt!
När det blir en lyckad fest så är det oftast så att man inte kommer i säng förens tuppen och så blev till to.m för oss. Vi var sängligandes vid 05.00 så idag är man duktigt sliten, det blev brunch imorse med hela gänget på skärgårdshotellet sen var det bara att åka hem och sova, så nu vaknade jag nyss hemma hos mattias men jag har hunnit hem eftersom han skulle upp och kolla fotboll, jag stod över idag.

Ska ner och äta middag nere på freja ikväll med hela släkten, sen är det "skola" imorgon, jag börjar 10.00 sen slutar jag efter lunch eftersom vi ska på kryssning till Riga med familjen, imorgon är dagen då pappa fyller, så det ska firas igen men på onsdag är vi hemma igen!


Gårdagen var så fruktansvärt lyckat, det fanns inget som kunde göras annurlunda, allt folk, mat, dricka, uppträdande, dj, stämningen var på topp. Så vi från familjen lindquist tackar så jätte mycket för allt!
När det blir en lyckad fest så är det oftast så att man inte kommer i säng förens tuppen och så blev till to.m för oss. Vi var sängligandes vid 05.00 så idag är man duktigt sliten, det blev brunch imorse med hela gänget på skärgårdshotellet sen var det bara att åka hem och sova, så nu vaknade jag nyss hemma hos mattias men jag har hunnit hem eftersom han skulle upp och kolla fotboll, jag stod över idag.

Ska ner och äta middag nere på freja ikväll med hela släkten, sen är det "skola" imorgon, jag börjar 10.00 sen slutar jag efter lunch eftersom vi ska på kryssning till Riga med familjen, imorgon är dagen då pappa fyller, så det ska firas igen men på onsdag är vi hemma igen!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
tessan:

låter superhärligt gumman! :) Kul med en lyckad fest!

2009-08-23 | 16:30:13
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/
Hanna:

svar: Ah, vad skojigt. :) Jo idag har jag varit i stan och så. Gjort i helgen då? ^^

2009-08-23 | 18:01:40
Bloggadress: http://litetkakmonster.blogg.se/
tessan:

ja men det är det nog värt i slutändan.

Jag är sängliggandes. Vill försöka bli frisk. Har inte direkt blivit bättre av att jobba i helgen.

2009-08-23 | 19:26:22
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/
ebba delin:

tack sötnos :)

2009-08-23 | 20:26:47
Bloggadress: http://ebbadelin.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback