some time off

Ledig ledig ledig är vad jag är denna helg, och jag har aldrig njutit så mycket att vara ledig som jag gör för tillfället!
Mattias cyklade hem för 10 minuter sen eftersom vi tjejer, (mamma, jag och Greer) ska åka och köpa blommor, så jag åker till honom senare. Vi ska nämligen på bio ikväll (sommar med göran) det ska bli jätte mysigt. Imorgon blir det stan med älsklingen sen får i se vad som händer.

Ledig ledig ledig är vad jag är denna helg, och jag har aldrig njutit så mycket att vara ledig som jag gör för tillfället!
Mattias cyklade hem för 10 minuter sen eftersom vi tjejer, (mamma, jag och Greer) ska åka och köpa blommor, så jag åker till honom senare. Vi ska nämligen på bio ikväll (sommar med göran) det ska bli jätte mysigt. Imorgon blir det stan med älsklingen sen får i se vad som händer.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
felicia:

okejokej mysigt! :) shit vilket väder det är idag, hahah!!

2009-08-01 | 12:06:15
Bloggadress: http://fessy.blogg.se/
F A N C Y:

Svar. Tack =) Åh vad mysigt!! Vilken film blev det?

2009-08-01 | 16:47:32
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback