Attackerad!

Ja dagen idag har varit ganska omtumlande! Det började med att tyskan var inställd, sedan hade vi ett matte b prov att vänta oss (gick uselt för mig denna gång, tyvär) Sen gick vi hem, slog in julklappar, fikade med massa lussebullar osv! Sen var det dags för en "erika-lisa-promenad-med-hundarna" Jag var otroligt lycklig, men då hade jag ingen aning om vad som egentligen väntade mig...

Vi hade gått en lång promenad, och allt gick toppen som vanligt, men sedan börjar Chico skälla (erikas vovvsing) på en liten tax som kom gående, dom gillade verkligen inte varandra, då skulle min hund försvara Chico, så han hoppas på hunden, och det blir stor fight, och jag får panik, och inte skakig...jag kan säga att det var bland det värsta jag har sätts, mår riktigt dåligt nu efteråt, men allt är löst, och jag pratade med hundägaren någon timme efter, men det var en obehaglig känsla, yehehe, imorgon är det LOV, vilket innebär 7 dagar kvar till julafton, 10 dagar kvar till Idre, 70 dagar kvar till Dubai med min älskling, och 108 dagar kvar tills min efterlängtade 18årsdag, nu ska vi åka upp och hämta Mattias i ishallen, thingeling!
Ja dagen idag har varit ganska omtumlande! Det började med att tyskan var inställd, sedan hade vi ett matte b prov att vänta oss (gick uselt för mig denna gång, tyvär) Sen gick vi hem, slog in julklappar, fikade med massa lussebullar osv! Sen var det dags för en "erika-lisa-promenad-med-hundarna" Jag var otroligt lycklig, men då hade jag ingen aning om vad som egentligen väntade mig...

Vi hade gått en lång promenad, och allt gick toppen som vanligt, men sedan börjar Chico skälla (erikas vovvsing) på en liten tax som kom gående, dom gillade verkligen inte varandra, då skulle min hund försvara Chico, så han hoppas på hunden, och det blir stor fight, och jag får panik, och inte skakig...jag kan säga att det var bland det värsta jag har sätts, mår riktigt dåligt nu efteråt, men allt är löst, och jag pratade med hundägaren någon timme efter, men det var en obehaglig känsla, yehehe, imorgon är det LOV, vilket innebär 7 dagar kvar till julafton, 10 dagar kvar till Idre, 70 dagar kvar till Dubai med min älskling, och 108 dagar kvar tills min efterlängtade 18årsdag, nu ska vi åka upp och hämta Mattias i ishallen, thingeling!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback