dålig update...

...jag vet,men det är som sagt sånt som händer! Men jag måste bättra mig..så är det bara. För tillfället är allting jätte bra med mig (oss), dagarna flyter på som vinden. Det känns som man bara hinner vakna, och sen är det dags att gå och lägga sig igen, men samtidigt så är det väldigt positivt eftersom det snart är julafton - mycket mys, trevligt folk och massa paket, hihi!

Nu ligger vi i sängen och väntar på att "America´s got talent" ska sätta igång, därefter måste vi få lite sömn..jag har dock en lååång sovmorgon att se fram emot imorgon. Sen måste jag bara berätta att min älskade Elin skrev sitt teoriprov idag, och såklart så klara hon detta utan några problem!! ÄR SÅ HIMLA GLAD FÖR DIN SKULL, och igår fick vi även beskedet att fina Frida blev årets lucia, GRATTIS till dig också, så stolt över dig! Grattis grattis, hemskt mycket grattis blev det nu,men det är ni absolut värda.

Nej nu börjar det, jag LOVAR att bättra mig. tjingeling

               
               

...jag vet,men det är som sagt sånt som händer! Men jag måste bättra mig..så är det bara. För tillfället är allting jätte bra med mig (oss), dagarna flyter på som vinden. Det känns som man bara hinner vakna, och sen är det dags att gå och lägga sig igen, men samtidigt så är det väldigt positivt eftersom det snart är julafton - mycket mys, trevligt folk och massa paket, hihi!

Nu ligger vi i sängen och väntar på att "America´s got talent" ska sätta igång, därefter måste vi få lite sömn..jag har dock en lååång sovmorgon att se fram emot imorgon. Sen måste jag bara berätta att min älskade Elin skrev sitt teoriprov idag, och såklart så klara hon detta utan några problem!! ÄR SÅ HIMLA GLAD FÖR DIN SKULL, och igår fick vi även beskedet att fina Frida blev årets lucia, GRATTIS till dig också, så stolt över dig! Grattis grattis, hemskt mycket grattis blev det nu,men det är ni absolut värda.

Nej nu börjar det, jag LOVAR att bättra mig. tjingeling

               
               

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback