my happy ending

Nu börjar det kännas, att det är sista veckan innan lov. Dela är det så fruktansvärt mycket i skolan, som inlämningar (som ska vara färdigt nu innan lovet och några efter) paaain, sen har vi matte b prov på torsdag, sen efter kommer klumpen i magen försvinna, när man har lämnat in allt, och har gjort sista provet för i år. Usch vad allt kommer släppa då, kommer kunna mysa med familjen, slå in massa julklappar, vara ute osv. läängtar!

Nu har vi Naturkunskap b lektion,men jag fokuserar på mitt historia b + samhälle b inlämning som ska vara klart imorgon, så jag ska koncentrera mer på det.

och i helgen hoppas jag att jag får sitta lite barnvakt till mina favorit ungar, Johanna och Ellen. Eftersom Pia och Fredrik skulle handla lite julklappar, sen blir det knäck och ischoklad bak i helgen! myspys!

fy vad jag vill ha L O V, typ nu! vill lämna in allt och kunna slappna av, för dte har jag svårt med för tillfället..jaja, ha det bra!
Nu börjar det kännas, att det är sista veckan innan lov. Dela är det så fruktansvärt mycket i skolan, som inlämningar (som ska vara färdigt nu innan lovet och några efter) paaain, sen har vi matte b prov på torsdag, sen efter kommer klumpen i magen försvinna, när man har lämnat in allt, och har gjort sista provet för i år. Usch vad allt kommer släppa då, kommer kunna mysa med familjen, slå in massa julklappar, vara ute osv. läängtar!

Nu har vi Naturkunskap b lektion,men jag fokuserar på mitt historia b + samhälle b inlämning som ska vara klart imorgon, så jag ska koncentrera mer på det.

och i helgen hoppas jag att jag får sitta lite barnvakt till mina favorit ungar, Johanna och Ellen. Eftersom Pia och Fredrik skulle handla lite julklappar, sen blir det knäck och ischoklad bak i helgen! myspys!

fy vad jag vill ha L O V, typ nu! vill lämna in allt och kunna slappna av, för dte har jag svårt med för tillfället..jaja, ha det bra!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Johanna:

Hej! Tack så mycket, du är faktiskt också min favorit barnvakt! Jag längtar också till jullovet och till helgen ifall vi träffas då! :) Jag hoppas! Ha det bra, nej ha det BÄST!

//Johanna

2009-12-15 | 17:18:26
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/
Mojsan:

svar: Visst? :) älskar den!

2009-12-17 | 20:07:13
Bloggadress: http://myaxel.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback