sick n´ tired.

jadu, rubriken talar för sig själv. Klockan ringde 6.35 imorse och det enda jag ville var att - somna om, somna om. Men trogen skolälskare som man är gick man iallafall. Gick ner i min ensamhet och åt en mysig frukost (mattias plutten låg kvar i sängen) för att därefter börja fixa mig, men då kom det, jag fick sån m-verk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, så ner i sängen igen och somnade om till 11.00 (skööönt).Sen tog jag hundarna på en promenad och sedan har jag pluggat exakt h e l a dagen! Är duktigt stressad nu sista veckan då ALLT ska in, historia b och samhälle b inlämning, matematik b prov, gaaah..men skönt sen när det är över!

Nu ska jag slå in några julklappar, sen är det ju mammas pojkar f i n a l, det får man inte missa, haha! höres!

       
                                    modell: Frida Lundberg
                                     fotograf: Jag 

jadu, rubriken talar för sig själv. Klockan ringde 6.35 imorse och det enda jag ville var att - somna om, somna om. Men trogen skolälskare som man är gick man iallafall. Gick ner i min ensamhet och åt en mysig frukost (mattias plutten låg kvar i sängen) för att därefter börja fixa mig, men då kom det, jag fick sån m-verk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, så ner i sängen igen och somnade om till 11.00 (skööönt).Sen tog jag hundarna på en promenad och sedan har jag pluggat exakt h e l a dagen! Är duktigt stressad nu sista veckan då ALLT ska in, historia b och samhälle b inlämning, matematik b prov, gaaah..men skönt sen när det är över!

Nu ska jag slå in några julklappar, sen är det ju mammas pojkar f i n a l, det får man inte missa, haha! höres!

       
                                    modell: Frida Lundberg
                                     fotograf: Jag 

Follow on Bloglovin
Kommentarer
F E L I C I A ' S [DESIGNBLOGG]:

Tack så mkt Lisa :)

Du menar hur mycket utrustningen kostade?

Det jag köpte, gick på 2500:- för allt. Jag plockade ihop grejer själv, och allt jag behöver köpte jag inte då. Så nu i efterhand måste jag beställa fler färger, nya nålar/tippar/grepp, stencilpapper osv. Så det blir ungefär 1500:- plus.

2009-12-11 | 11:48:13
Bloggadress: http://ex0t1c.blogg.se/
Johanna:

Hej! Det är två dansuppvisningar, en klockan ett(den ska mamma och pappa gå på) och en klockan fyra. Det är i gröndals aula. Men man måste köpa biljett innan och det gör man ungefär vi telegrafen, där malinsdansstudio är. Du kanske kan prata med mamma om biljetten? För hon kanske köpte en extra. Jag saknar dig med:) Hejdå, Johanna

2009-12-11 | 16:18:34
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback