tissel å tassel

Nu börjar det verkligen närma sig, det är mindre än tre dagar kvar till julafton, pirr pirr! Det ska verkligen bli jätte mysigt! Dagen har jag spenderat med mamma och Mattias, vi har bakat julgodis och slått in massa julklappar! jätte mysigt! Nu ska vi snart få lite mat, sen blir det promenad ute i snölandet (underbart) därefter ska vi mysa ner oss med en film.

I morgon blir det hemma dag själv med Mattias, vi ska dammsuga, puttsa och fixa, eftersom mormor, farmor och farfar kommer imorgon (!) Sen blir det godmat och familjespel, underbart ! På onsdag ska jag  ä n t l i g e n  få träffa mina underbara prinsessor (Soffy och Mikkan), längtar så effter er!

Nu börjar det lukta mat, så jag ska kila iväg hjälpa till!

PS: I  l o v e  you Mattias!
Nu börjar det verkligen närma sig, det är mindre än tre dagar kvar till julafton, pirr pirr! Det ska verkligen bli jätte mysigt! Dagen har jag spenderat med mamma och Mattias, vi har bakat julgodis och slått in massa julklappar! jätte mysigt! Nu ska vi snart få lite mat, sen blir det promenad ute i snölandet (underbart) därefter ska vi mysa ner oss med en film.

I morgon blir det hemma dag själv med Mattias, vi ska dammsuga, puttsa och fixa, eftersom mormor, farmor och farfar kommer imorgon (!) Sen blir det godmat och familjespel, underbart ! På onsdag ska jag  ä n t l i g e n  få träffa mina underbara prinsessor (Soffy och Mikkan), längtar så effter er!

Nu börjar det lukta mat, så jag ska kila iväg hjälpa till!

PS: I  l o v e  you Mattias!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback