trevlig dag

Ja, som sagt, det blev en mysig dag med mina favorit tvillingar - Sofia och Mikaela. Vi åkte runt och leta efter en pulka som ska med till Idre, men det hittade vi ingen (tyvär) , men vi deppade inte för det, utan vi tröst shoppa lite och fika som är en självklarhet i våran närhet!

När vi kom hem var det bara kaos hemma, vattenberedaren hade gått sönder (=ingen varmvatten) skinkan blev sönderbränd, och frysen gick sönder, så allt var bara kaos, men det löste sig lika fort! Pappsen fixar!

Senare blev det god middag, ett varmt bad och nu kollar jag på "Anna ankas jul" vilken J*VLA kärring, blir rent ut av helt tokig när jag hör hennes röst, usch! Nej men nu ska jag spöa släkten i poker sen blir det en lång och ljuvlig sömn, och imorgon är det julafton, WOOOHO"
God jul allesammans!
Ja, som sagt, det blev en mysig dag med mina favorit tvillingar - Sofia och Mikaela. Vi åkte runt och leta efter en pulka som ska med till Idre, men det hittade vi ingen (tyvär) , men vi deppade inte för det, utan vi tröst shoppa lite och fika som är en självklarhet i våran närhet!

När vi kom hem var det bara kaos hemma, vattenberedaren hade gått sönder (=ingen varmvatten) skinkan blev sönderbränd, och frysen gick sönder, så allt var bara kaos, men det löste sig lika fort! Pappsen fixar!

Senare blev det god middag, ett varmt bad och nu kollar jag på "Anna ankas jul" vilken J*VLA kärring, blir rent ut av helt tokig när jag hör hennes röst, usch! Nej men nu ska jag spöa släkten i poker sen blir det en lång och ljuvlig sömn, och imorgon är det julafton, WOOOHO"
God jul allesammans!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback