Tuesday

Jahapp, dag två av denna vecka, som innebär, tisdag, endast 10 dagar kvar till jullov, 1 vecka kvar till matte prov, (el grando) inlämning, historia b + samhälle b (ååångest över det :() Jadu, denna tisdag innebär mycket, men samtidigt så är det väldigt skönt att tänka på att det snart är lov, skidåkning och myycket mer.
Idag har jag inte gjort så speciellt mycket förutom att ha gått låång promenad med Erika + hundar, sen har jag fotat massa portträtt bilder på Erika eftersom jag har foto lektion imorgon! Och nu ligger jag i hennes säng och väntar på att hon ska bli klar från duschen, sedan blir det att sjunga lite singstar, för att sedan knalla upp till Mattias (han har träning nu) för att sova där :) m y s p y s !

Imorgon blir det skola, foto, foto, foto kvällsskola (framkalla bilderna) sist men inte minst så spenderas min kväll i ishallen då det är match på g! T A G G A D till tussen! :D vi hörs imorgon!
Jahapp, dag två av denna vecka, som innebär, tisdag, endast 10 dagar kvar till jullov, 1 vecka kvar till matte prov, (el grando) inlämning, historia b + samhälle b (ååångest över det :() Jadu, denna tisdag innebär mycket, men samtidigt så är det väldigt skönt att tänka på att det snart är lov, skidåkning och myycket mer.
Idag har jag inte gjort så speciellt mycket förutom att ha gått låång promenad med Erika + hundar, sen har jag fotat massa portträtt bilder på Erika eftersom jag har foto lektion imorgon! Och nu ligger jag i hennes säng och väntar på att hon ska bli klar från duschen, sedan blir det att sjunga lite singstar, för att sedan knalla upp till Mattias (han har träning nu) för att sova där :) m y s p y s !

Imorgon blir det skola, foto, foto, foto kvällsskola (framkalla bilderna) sist men inte minst så spenderas min kväll i ishallen då det är match på g! T A G G A D till tussen! :D vi hörs imorgon!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
elin:

du är så vacker sötnos!

2009-12-09 | 08:38:36
Bloggadress: http://elinlandhager.devote.se
johanna:

Hejsan! Jag har tyvär inte tagit reda på det där med ellens lucia grej. Men ellen sa att det nog var på morgonen. Jag ska försöka ta reda på det och när jag har gjort det så kommer det att stå på bloggen eller i en kommentar här! Tack för alla kommentarer på min blogg förresten!:) Hoppas att vi ses snart, johanna

2009-12-09 | 17:06:30
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/
Johanna:

Tja! Ellens lucia grej(om du fortfarande vill gå på den) är halv åtta på morgonen. Bara så att du vet. Hejdå! //Johanna

2009-12-10 | 19:17:33
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback