9 kärleksfulla månader.

Rubriken säger allt! Idag har jag och Mattias varit tillsammans 9 månader. Det är inte speciellt lång tid men vi har börjat bygga på något rikitgt stort. Ville bara säga att jag älskar att älska dig!




Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Rubriken säger allt! Idag har jag och Mattias varit tillsammans 9 månader. Det är inte speciellt lång tid men vi har börjat bygga på något rikitgt stort. Ville bara säga att jag älskar att älska dig!




Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Emmsi:

Inte så länge!? tycker det är en jäklans lång tid hehe.

grattis på er båda :) <3

2009-07-14 | 14:48:08
Bloggadress: http://emmasnall.blogg.se/
F E L I C I A ' S [DESIGNBLOGG]:

åh vad söta ni är!

grattis sötnos!

2009-07-14 | 16:21:39
Bloggadress: http://ex0t1c.blogg.se/
mojsan:

Det är länge Lisa :) och ni är världens sötaste!!!

Jag och Linus har 9 månader på söndag, tätt efter er ;) på våran årsmånad får vi ha parmiddag ;) Vi tanter lagar mat och grabbarna sitter och ljuger! Låter väl som en plan? :D haha <3

2009-07-14 | 22:34:50
Bloggadress: http://metrobloggen.se/nomoreschool


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback