förlåt...

..för en jätte dålig uppdatering, men men sånt ät livet,a allt hänger inte alltid ihop.
Idag har jag bara tagit det lugnt, träffat Erika och kollat på massa film. Sen har vi även spelat massa familjespel. haha, det var en rikitg höjdare!
Efter ett tag gjorde vi iordning lite mat för att sedan mötta upp Mattias eftersom vi skulle bada, det var jätte skönt!
Nu ska vi precis krypa ner i sängen eftersom jag börjar jobba imorgon :D woooho, får jätte trevligt sällskap av Emelie E, hon har lovat att hjälpa mig allt hon kan! Så det ser jag verkligen fram emot!

Nej nu måste jag börja dra mig, så vi hörs imorgon efter jobbet. haha!
Tjing!
..för en jätte dålig uppdatering, men men sånt ät livet,a allt hänger inte alltid ihop.
Idag har jag bara tagit det lugnt, träffat Erika och kollat på massa film. Sen har vi även spelat massa familjespel. haha, det var en rikitg höjdare!
Efter ett tag gjorde vi iordning lite mat för att sedan mötta upp Mattias eftersom vi skulle bada, det var jätte skönt!
Nu ska vi precis krypa ner i sängen eftersom jag börjar jobba imorgon :D woooho, får jätte trevligt sällskap av Emelie E, hon har lovat att hjälpa mig allt hon kan! Så det ser jag verkligen fram emot!

Nej nu måste jag börja dra mig, så vi hörs imorgon efter jobbet. haha!
Tjing!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Words by Saga:

Tack :) det är bra, själv

2009-07-20 | 09:03:49
Bloggadress: http://sagaridde.blogg.se/
Words by Saga:

Skulle du vilja vara med i min veckans blogg-tävling? :)

2009-07-20 | 10:49:27
Bloggadress: http://sagaridde.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback