*gäsp*

Det finns inget bättre än att ha jobbat en hel dag och sen komma hem till världens bästa familj och bara kolla tv och umgås. Vi ligger just nu i soffan och kollar CSI miami, men jag måste snart gå och lägga mig eftersom jag börjar jobba klockan 07.00 imorgon.

Efter jobbet imorgon blir det lövstock med familjen axelsson, friberg och många andra det ska bli jätte skönt att få en dag ledigt (lördag) och bara sova ut och umgås med Mattias. jag längtar!!

Men nu måste jag gå och lägga mig, hoppas alla har det bra.
Puss


Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Det finns inget bättre än att ha jobbat en hel dag och sen komma hem till världens bästa familj och bara kolla tv och umgås. Vi ligger just nu i soffan och kollar CSI miami, men jag måste snart gå och lägga mig eftersom jag börjar jobba klockan 07.00 imorgon.

Efter jobbet imorgon blir det lövstock med familjen axelsson, friberg och många andra det ska bli jätte skönt att få en dag ledigt (lördag) och bara sova ut och umgås med Mattias. jag längtar!!

Men nu måste jag gå och lägga mig, hoppas alla har det bra.
Puss


Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
felicia :):

inget kom nyss hem dudå? :)

2009-07-30 | 23:40:45
Bloggadress: http://fessy.blogg.se/
agnes johansson:

sv: visst blev det :D

2009-07-31 | 00:13:43
Bloggadress: http://imnotyourbby.blogg.se/
Anonym:

haha, ja XD hur mår du?

2009-07-31 | 11:10:09
Bloggadress: http://honhannah.blogg.se/
F A N C Y:

Svar. Vad bra =) Händer det något skoj idag?

2009-07-31 | 11:18:56
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback