Hejdå Stockholm

Vaknade nyss upp hemma hos Mattias! Vi ska väll äta lite frukost sen måste jag börja cykla hem och packa!
Gårdagen var hur mysig som helst, först låg vi nere på nicksta hela dagen, sen var jag tvungen att springa hem eftersom en av hundarna skulle på klippning. När alec var på klippning så fick jag precis reda på att jag fått jobb i hamnbodarna, är hur lycklig som helst måste jag säga! Så mitt sommarlov är slut på söndag, för att jobba på cafét sen har jag ju mitt andra jobb!
Men nu ska jag pussa på mattias sen cykla hem, idag bär det av mot antingen, karlsskoga, landskrona eller karlskrona, jag blandar ihop alla dom tre! Men jag har absolut lärt mig när jag kommer hem. då har jag bilder och information med mig hem!

Så ha det bäst här hemma så hörs vi på lördag! Tjingeling

Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Vaknade nyss upp hemma hos Mattias! Vi ska väll äta lite frukost sen måste jag börja cykla hem och packa!
Gårdagen var hur mysig som helst, först låg vi nere på nicksta hela dagen, sen var jag tvungen att springa hem eftersom en av hundarna skulle på klippning. När alec var på klippning så fick jag precis reda på att jag fått jobb i hamnbodarna, är hur lycklig som helst måste jag säga! Så mitt sommarlov är slut på söndag, för att jobba på cafét sen har jag ju mitt andra jobb!
Men nu ska jag pussa på mattias sen cykla hem, idag bär det av mot antingen, karlsskoga, landskrona eller karlskrona, jag blandar ihop alla dom tre! Men jag har absolut lärt mig när jag kommer hem. då har jag bilder och information med mig hem!

Så ha det bäst här hemma så hörs vi på lördag! Tjingeling

Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
My:

Ha det så bra, var ni nu än åker ;) <3

2009-07-16 | 11:32:26
Bloggadress: http://myysophia.blogg.se/
Gabriella (::

åååh,vilken fin design du har! :)



och du: meddelande stavas med två D där man ska skicka kommenteren står det medelnade ;) <333

2009-07-17 | 00:35:29
Bloggadress: http://gabriellarokolampi.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback