helt slut.

Ja du, vad ska man säga? jag är verkligen helt slut. Har stått upp i 11 timmar i helt fel skor (flippflopp) satte nämligen på mig mina converse imorse men sen fick jag lite skavsår, då bytte jag till flippflopp, nu bränns det verkligen i hela benen, smärta!
Jag måste bara tacka Emelie, skulle aldrig klarat det utan dig! tack tack tack. Du är för himla bra!
Nu ligger jag i sängen och spänner absolut hela kroppen, kan verkligen inte slappna av, men imorogn har jag ledigt så då ska jag bara göra ingenting! förutom att träffa min plutt!
Efter jobbet idag så cyklade jag och mattias och doppade oss, sen kom Erika och Philip ner också!

(en av världens goaste människor, Emelie)




Nej nu måste jag sova, är duktigt trött..Godnatt/ En mycket trött arbetsmänniska!
Ja du, vad ska man säga? jag är verkligen helt slut. Har stått upp i 11 timmar i helt fel skor (flippflopp) satte nämligen på mig mina converse imorse men sen fick jag lite skavsår, då bytte jag till flippflopp, nu bränns det verkligen i hela benen, smärta!
Jag måste bara tacka Emelie, skulle aldrig klarat det utan dig! tack tack tack. Du är för himla bra!
Nu ligger jag i sängen och spänner absolut hela kroppen, kan verkligen inte slappna av, men imorogn har jag ledigt så då ska jag bara göra ingenting! förutom att träffa min plutt!
Efter jobbet idag så cyklade jag och mattias och doppade oss, sen kom Erika och Philip ner också!

(en av världens goaste människor, Emelie)




Nej nu måste jag sova, är duktigt trött..Godnatt/ En mycket trött arbetsmänniska!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Anonym:

usch, fel skor är aldrig kul när man jobbar

2009-07-21 | 10:58:46
Bloggadress: http://anwb.blogg.se/
Emelie E:

haha den där bilden hade jag glömt ;b

2009-07-21 | 18:01:41


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback