jobb jobb och jobb

Har inte så mycket kul att säga nu fäör tiden eftersom jobbet rullar på som det ska och allt är frid och fröjd. Det händer inte så mycket eftersom det är samma sysselsättning varje dag, visst träffar man roliga människor, men det är ändå det samma gamla vanliga.
Vi ska snart äta en mysig middag och sen blir det att träffa Mattias. Vi ska ha "mattias och lisa kväll" bara mysa och skratta åt allt. Saknar det måste jag säga (vi ses varje dag och allt, men det blir inte så mycket tid eftersom jag slutar jobba vid 19.00) Men du vet iallafall hur mycket du betyder, så det ska nog ordna sig, vi träffas alltid och snart börjar skolan då vi kommer ses varenda lektion,rast, förmiddag, eftermiddag, natt, morgon ja hela tiden för tusan som vi alltid gjort.

Nu knackar det på dörren, undra vem det kan vara? Jo men det är Mattias. Så vi hörs imorgon!

(förra sommaren)
Har inte så mycket kul att säga nu fäör tiden eftersom jobbet rullar på som det ska och allt är frid och fröjd. Det händer inte så mycket eftersom det är samma sysselsättning varje dag, visst träffar man roliga människor, men det är ändå det samma gamla vanliga.
Vi ska snart äta en mysig middag och sen blir det att träffa Mattias. Vi ska ha "mattias och lisa kväll" bara mysa och skratta åt allt. Saknar det måste jag säga (vi ses varje dag och allt, men det blir inte så mycket tid eftersom jag slutar jobba vid 19.00) Men du vet iallafall hur mycket du betyder, så det ska nog ordna sig, vi träffas alltid och snart börjar skolan då vi kommer ses varenda lektion,rast, förmiddag, eftermiddag, natt, morgon ja hela tiden för tusan som vi alltid gjort.

Nu knackar det på dörren, undra vem det kan vara? Jo men det är Mattias. Så vi hörs imorgon!

(förra sommaren)
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback