Måste kila!

Blev precis klar med headern, ja vad ska man säga. Den blev inte som jag hade tänkt mig men äsch äsch, den får duga tills jag börjar med en ny imorgon!
Nu ska jag ut och gå med mina underbara hundar, ska gå och möta mammsen, sen åka och handla lite mat,
Ikväll blir det biopremiär för "brûno" haha, får se hur den är..
Nej nu måste jag kila, annars kommer jag försent!  ha det bäst ;) hörs sen!

Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Blev precis klar med headern, ja vad ska man säga. Den blev inte som jag hade tänkt mig men äsch äsch, den får duga tills jag börjar med en ny imorgon!
Nu ska jag ut och gå med mina underbara hundar, ska gå och möta mammsen, sen åka och handla lite mat,
Ikväll blir det biopremiär för "brûno" haha, får se hur den är..
Nej nu måste jag kila, annars kommer jag försent!  ha det bäst ;) hörs sen!

Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Anonym:

VEM SKA BLI VECKANS SNYGGASTE BLOGG? :)

gå in och rösta!

ellinorsannelius.blogg.se

2009-07-10 | 16:34:46
A.F - The city of Angels:

mins inte :$ haha :)

har precis vart ute lite i LAs Vegas ska snart dra iväg på fest :)

sj då? :)

2009-07-11 | 02:21:15
Bloggadress: http://agf.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback