Myskväll

dagen på jobbet vgick segt eftersom Emelie har tagit semester, men vi ses när hon kommer hem sen igen!
Jag är helt slut nu, mina fötter är som små russin, dom måste vila säger jag bara!

Efter jobbet mötte jag Erika i stan för att handla lite mat till kvällen, det blir baguetter med mozzarella (hemgjorde och super goda)
Vi ligger i soffan hemma hos mig och kollar på sommarkrysset. Vi ska spela lite familje spel sen..Blir nog inte så sent inatt eftersom jag inte sovit så mycket inatt..Jag vill bara säga att jag saknar min prins som är hemma helt själv, men vi ses imorgon gubben,
Nu ska vi spela lite spel, hejdå!
dagen på jobbet vgick segt eftersom Emelie har tagit semester, men vi ses när hon kommer hem sen igen!
Jag är helt slut nu, mina fötter är som små russin, dom måste vila säger jag bara!

Efter jobbet mötte jag Erika i stan för att handla lite mat till kvällen, det blir baguetter med mozzarella (hemgjorde och super goda)
Vi ligger i soffan hemma hos mig och kollar på sommarkrysset. Vi ska spela lite familje spel sen..Blir nog inte så sent inatt eftersom jag inte sovit så mycket inatt..Jag vill bara säga att jag saknar min prins som är hemma helt själv, men vi ses imorgon gubben,
Nu ska vi spela lite spel, hejdå!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Deniesé:

sv: Ah men va trevligt :D

hoppas du haft en bra dag sötnos!

2009-07-25 | 22:27:25
Bloggadress: http://liketolive.blogg.se/
mikaelah:

hejsan, du fixar inte bloggar eller? :)

2009-07-25 | 22:44:00
Bloggadress: http://mickisbb.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]:

låter härligt :-)

2009-07-26 | 20:41:32
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback