ögonen blir snart fyrkantiga.

Nu har jag suttit vid datorn flera timmar för att hjälpa mamma med massa saker. Känns skönt nu efter kan man säga!
Tänkte precis hoppa in i duschen för att fräscha upp mig lite. Eftersom ikväll åker vi ut på sjön för att äta en härlig middag. Som synd var åker inte Mattias med, men vi får ta våran mysdag imorgon. Jag får vara nöjd med det helt enkelt!
Ikväll om inte klockan tickar på alldeles för mycket så ska jag bada med tjejerna vid samma tid och samma punkt, haha!

På tal om ingenting, så blev jag så sjukt sugen på att shoppa! Men det finns en liiiten spärr och det är att pengarna finns inte i plånboken, allt rök när jag och Erika var i Spanien. Men jag får ihop en liten slant varje dag, så jag får helt enhelt leva på det.
Igår är det exakt 2 veckor kvar tills jag ska börja jobba, det är helt klart blandade känslor menmen, kan inte säga något förens jag har varit med om det.

Nu ska jag springa iväg, tjingeling


Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.

Nu har jag suttit vid datorn flera timmar för att hjälpa mamma med massa saker. Känns skönt nu efter kan man säga!
Tänkte precis hoppa in i duschen för att fräscha upp mig lite. Eftersom ikväll åker vi ut på sjön för att äta en härlig middag. Som synd var åker inte Mattias med, men vi får ta våran mysdag imorgon. Jag får vara nöjd med det helt enkelt!
Ikväll om inte klockan tickar på alldeles för mycket så ska jag bada med tjejerna vid samma tid och samma punkt, haha!

På tal om ingenting, så blev jag så sjukt sugen på att shoppa! Men det finns en liiiten spärr och det är att pengarna finns inte i plånboken, allt rök när jag och Erika var i Spanien. Men jag får ihop en liten slant varje dag, så jag får helt enhelt leva på det.
Igår är det exakt 2 veckor kvar tills jag ska börja jobba, det är helt klart blandade känslor menmen, kan inte säga något förens jag har varit med om det.

Nu ska jag springa iväg, tjingeling


Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Ida-take it or leave it:

Blir nog för de flesta, det suger verkligen. Jag slutade med det förut för att jag blev ett litet monstar av dem, har de bara nu i någon vecka för att förskjuta mensen så att jag inte har det i turkiet:P

2009-07-14 | 15:32:56
Bloggadress: http://lifeoftomorrow.blogg.se/
Ida-take it or leave it:

Haha ja verkligen:P

2009-07-14 | 15:52:38
Bloggadress: http://lifeoftomorrow.blogg.se/
Our Gossip <3:

Fin blogg :),

Kolla in vår blogg vi skriver om allt och alla i bloggvärlden, den absoult bästa Gossip bloggen...

Check it out ;)



www.OurGossip.blogg.se

www.OurGossip.blogg.se

www.OurGossip.blogg.se

www.OurGossip.blogg.se

2009-07-14 | 16:02:30
Bloggadress: http://ourgossip.blogg.se/
johanna:

sv: haha okej :D

tack för din åsikt :)

2009-07-14 | 16:26:27
Bloggadress: http://jlohlin.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]:

sv: haha, ajjdå, vet hur det känns det där med fyrkantiga ögon x'D

2009-07-14 | 16:27:54
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/
Frida:

Fin blogg du har :)

2009-07-14 | 16:37:57
Bloggadress: http://heyfrida.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback