S som i seg och söndag.

Söndagar känns alltid som att tiden rullar baklänges. Dagen har varit seg men ändå rätt så skön.
Vaknade upp hos Mattias runt halv 1. Och sedan har det bara blivit massa film tittande (inte så tokigt, måste jag säga)

Kom precis innanför dörren och satte mig här, men datorn är inget som lockar nu förtiden så jag och Matte bestämde oss för att gå ut och ta en promenad. Så det är så läget ligger just nu och imorgon blir det stan med Mattias och Manne!  ha det bäst! :)

(bilder från johans student)


Pappa och bror.

Grattis Johan

Storebrors bild
Söndagar känns alltid som att tiden rullar baklänges. Dagen har varit seg men ändå rätt så skön.
Vaknade upp hos Mattias runt halv 1. Och sedan har det bara blivit massa film tittande (inte så tokigt, måste jag säga)

Kom precis innanför dörren och satte mig här, men datorn är inget som lockar nu förtiden så jag och Matte bestämde oss för att gå ut och ta en promenad. Så det är så läget ligger just nu och imorgon blir det stan med Mattias och Manne!  ha det bäst! :)

(bilder från johans student)


Pappa och bror.

Grattis Johan

Storebrors bild
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback