slut på dagen.

Då var man hemma återigen. Det blev dock ingen bad, men äsch vad gör det nu när det är sånt här väder? Vädret gav mig iallafall ett leende på läpparna när solen verkligen lyste in i rummet. Då var det bara bada bada bada i tankarna.
Men man hann inte ens komma utanför dörren då regnet stod i backen.

Vi tog en runda ner mot hamnen bland annat och snackade non stop. Men det behövdes kan jag säga, eftersom vi inte sätts på en vecka..(jag har saknat dig bästevän). När vi var nöjda med promenaden rörde vi oss hem till mig för att kolla hyllningen av M.J, usch det var verkligen en stor klump i halsen dom har dryga två timmarna.

Just för stunden sitter jag och väntar på Mattias som kommer hit snart efter att ha varit och spelat golf hela eftermiddagen. Han försvann hemifrån snabbt som ögat det var bara "hejdå, jag åker och spelar golf" haha tjadåå!!
Men he will be back.. och det är han snart! :)

(Lite bilder på nya frissan, haha! snart flint!)

Då var man hemma återigen. Det blev dock ingen bad, men äsch vad gör det nu när det är sånt här väder? Vädret gav mig iallafall ett leende på läpparna när solen verkligen lyste in i rummet. Då var det bara bada bada bada i tankarna.
Men man hann inte ens komma utanför dörren då regnet stod i backen.

Vi tog en runda ner mot hamnen bland annat och snackade non stop. Men det behövdes kan jag säga, eftersom vi inte sätts på en vecka..(jag har saknat dig bästevän). När vi var nöjda med promenaden rörde vi oss hem till mig för att kolla hyllningen av M.J, usch det var verkligen en stor klump i halsen dom har dryga två timmarna.

Just för stunden sitter jag och väntar på Mattias som kommer hit snart efter att ha varit och spelat golf hela eftermiddagen. Han försvann hemifrån snabbt som ögat det var bara "hejdå, jag åker och spelar golf" haha tjadåå!!
Men he will be back.. och det är han snart! :)

(Lite bilder på nya frissan, haha! snart flint!)

Follow on Bloglovin
Kommentarer
sophie:

gud så söt du är i det korta håret, så ska du ha gumman :D

2009-07-10 | 23:35:24
Bloggadress: http://sophijee.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback