Sova hela dagen, nanana

Man har inte fått mycket tills sömns inatt kan man säga, jag kan inte säga mer än att jag skämms över ALLT!
Detta ska aldrig mer hända, handen på hjärtat så håller jag vad jag lovar nu. Det kommer iallafall dröja en lång tid innan det kommer en droppe till i min kropp....
Mattias sov över här, men han försvann precis eftersom han hade lovad David och Richard att spela golf med dom.
Så jag sitter här i köket all by my self och dricker vatten som bara den..
Ikväll har vi blivit hembjudna till familjen Axelsson (alltid lika kul). Så det är dagens höjdpunkt..
Ska försöka komma ut och gå med Erika också, men tills hon har vaknat så tänkte jag klippa gräset ett tag.
Vi hörs senare :)
Man har inte fått mycket tills sömns inatt kan man säga, jag kan inte säga mer än att jag skämms över ALLT!
Detta ska aldrig mer hända, handen på hjärtat så håller jag vad jag lovar nu. Det kommer iallafall dröja en lång tid innan det kommer en droppe till i min kropp....
Mattias sov över här, men han försvann precis eftersom han hade lovad David och Richard att spela golf med dom.
Så jag sitter här i köket all by my self och dricker vatten som bara den..
Ikväll har vi blivit hembjudna till familjen Axelsson (alltid lika kul). Så det är dagens höjdpunkt..
Ska försöka komma ut och gå med Erika också, men tills hon har vaknat så tänkte jag klippa gräset ett tag.
Vi hörs senare :)
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback