T som i Trött och Tisdag

Jag hade otroligt svårt att sova pågrund av smärtan i mina fötter/ben. Det var omöjligt att slå sig till ro. Efter mycket om och men så somnade jag och vaknade vid 11 imorse som var otroligt skönt!
Dagen har varit jätte lugn, jag har varit på promenad med mamma + hundarna, hälsat på Emelie, övningskört och köpt en jätte snygg almenacka.
Jag ska lägga mig och kolla på någon film snart, hoppas jag får träffa Mattias ikväll också.

Jag hade otroligt svårt att sova pågrund av smärtan i mina fötter/ben. Det var omöjligt att slå sig till ro. Efter mycket om och men så somnade jag och vaknade vid 11 imorse som var otroligt skönt!
Dagen har varit jätte lugn, jag har varit på promenad med mamma + hundarna, hälsat på Emelie, övningskört och köpt en jätte snygg almenacka.
Jag ska lägga mig och kolla på någon film snart, hoppas jag får träffa Mattias ikväll också.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Saga:

Okej, jag återkommer om du blir med :)

2009-07-21 | 17:10:20
Bloggadress: http://sagaridde.blogg.se/
Saga:

Okej, jag fixar det direkt :)

2009-07-21 | 20:08:47
Bloggadress: http://sagaridde.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback