Thank God It´s Friday.

Ja men nu är det äntligen Fredag, och det innebär, bio och massa mys med Mattias + vänner.
Gårdagen var hur lugn och blöt som helst. Vi körde in till kungenskurva och köpte lite klor till poolen och sedan åkte vi och uträtta några ärenden. Vid 17:30 var det dags att köra hem, när  jag kom hem var Mattias här hemma och väntade, puss på dig hjärtat! Sedan blev det bara filmtittande och kortspel. Filmen som vi tittade på var Weeding daze.

Nu ska jag fortsätta på min header, så vi hörs senare.
Ha det bra, kexchoklad!

Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Ja men nu är det äntligen Fredag, och det innebär, bio och massa mys med Mattias + vänner.
Gårdagen var hur lugn och blöt som helst. Vi körde in till kungenskurva och köpte lite klor till poolen och sedan åkte vi och uträtta några ärenden. Vid 17:30 var det dags att köra hem, när  jag kom hem var Mattias här hemma och väntade, puss på dig hjärtat! Sedan blev det bara filmtittande och kortspel. Filmen som vi tittade på var Weeding daze.

Nu ska jag fortsätta på min header, så vi hörs senare.
Ha det bra, kexchoklad!

Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
malin:

sv: tack för frågan :D

2009-07-10 | 12:47:22
Bloggadress: http://mkarlstrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback