thursday.

Går dagen gick hyffsat bra, man kunde ändra på lite fel..men äsch sånt händer..När vi kom ut till båten så var vattnet helt perfekt, då började jag med att åka, sen såg vi hur svarta moln bara kom närmare och närmare, till slut var alla moln över oss. ( varför inte liksom? ) Sen börja det spöregna, blixtra, åska ja vad mer kan man begära? Jag började åka vid 19:10 och sista man som var klar vid 22:30, gissa om alla var som isbitar. Jaja, när jag kom hem tog jag ett varmt bad men det dröjde intelänge innan jag var tvungen att rusa iväg till Mattias. Så natten spenderades hos Matte.

Kom nyss hem från ett översvämmat Nynäshamn. haha, det är mer än en halv meter vatten vid olika korsningar.
(jag tog lite bilder) Och jag gick i flippflopp, så nu var man tillbaka på 0 = isbit!!

Jag, mamma och pappa ska snart in till stan och lämna ena bilen på service.. (jag får köra idag igen)
Sen ikväll får vi se vad som händer..
Ha det bra kexchoklad!

(Lite bilder från igår när vi var i stan, åkte wakeboard och översvämningen idag)






Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Går dagen gick hyffsat bra, man kunde ändra på lite fel..men äsch sånt händer..När vi kom ut till båten så var vattnet helt perfekt, då började jag med att åka, sen såg vi hur svarta moln bara kom närmare och närmare, till slut var alla moln över oss. ( varför inte liksom? ) Sen börja det spöregna, blixtra, åska ja vad mer kan man begära? Jag började åka vid 19:10 och sista man som var klar vid 22:30, gissa om alla var som isbitar. Jaja, när jag kom hem tog jag ett varmt bad men det dröjde intelänge innan jag var tvungen att rusa iväg till Mattias. Så natten spenderades hos Matte.

Kom nyss hem från ett översvämmat Nynäshamn. haha, det är mer än en halv meter vatten vid olika korsningar.
(jag tog lite bilder) Och jag gick i flippflopp, så nu var man tillbaka på 0 = isbit!!

Jag, mamma och pappa ska snart in till stan och lämna ena bilen på service.. (jag får köra idag igen)
Sen ikväll får vi se vad som händer..
Ha det bra kexchoklad!

(Lite bilder från igår när vi var i stan, åkte wakeboard och översvämningen idag)






Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
emma:

sv: nejdå!

2009-07-09 | 15:57:04
Bloggadress: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Emma bloggar om kampen mot graviditet:

Snygg blogg du har :)

2009-07-09 | 16:45:21
Bloggadress: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Lona ♡:

tack :D

2009-07-09 | 18:06:26
Bloggadress: http://lonatrogen.blogg.se/
mandamandis:

Sv. haha att de är ;) Kul att du gillar min blogg! =D

ojdå, översvämmning ;)

2009-07-09 | 20:57:33
Bloggadress: http://amandabjorkman.blogg.se/
Ida:

Shiet va mycket vatten! Fin blogg förresten, älskar headern!:)

2009-07-09 | 21:47:35
Bloggadress: http://lifeoftomorrow.blogg.se/
Anonym:

haha jävlar va regn !:o

2009-07-10 | 13:48:45
Bloggadress: http://agf.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback