15 juni

Jag kryssar ännu ett kryss i kalendern, och nu ser jag att det bara är 3 dagar kvar tills Mallorca, usch vad kul det kommer bli! IDag ser dagen ut på följande sätt: Jag ska möta Louise i stan för att ta en fika och efter det åker vi hem till mig och myser. Mer än så blir det inte. Men för mig blir det perfekt!

(båten förra sommaren)
Jag kryssar ännu ett kryss i kalendern, och nu ser jag att det bara är 3 dagar kvar tills Mallorca, usch vad kul det kommer bli! IDag ser dagen ut på följande sätt: Jag ska möta Louise i stan för att ta en fika och efter det åker vi hem till mig och myser. Mer än så blir det inte. Men för mig blir det perfekt!

(båten förra sommaren)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
louise:

gumman, jag komme ihåg bilden som igår. jag saknar det! <3

2009-06-18 | 10:38:08


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback