Eriksdalsbadet

Vilket "s*it" väder kan man ju absolut säga!
Dagen har varit lång men ändå kort, vi började med nationella ( muntiliga ) i tyska sedanj var det låååångt håltimme som sedan resulterade i att det inte blev någon idrottsteori heller, så då åkte dom flesta in till stan för att åka och bada som vi skulle. När vi kom dit var det kul men efter ett tag blev det absolut lååång tråkigt.
Nu har jag nyss kommit hem, ätit och tagit hundarna. Ska snart lägga mig är så himla trött...:(

sleep tight!

Vilket "s*it" väder kan man ju absolut säga!
Dagen har varit lång men ändå kort, vi började med nationella ( muntiliga ) i tyska sedanj var det låååångt håltimme som sedan resulterade i att det inte blev någon idrottsteori heller, så då åkte dom flesta in till stan för att åka och bada som vi skulle. När vi kom dit var det kul men efter ett tag blev det absolut lååång tråkigt.
Nu har jag nyss kommit hem, ätit och tagit hundarna. Ska snart lägga mig är så himla trött...:(

sleep tight!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Jesse:

tack detsamma sötnos

2009-06-02 | 22:28:48
Bloggadress: http://jessieodesho.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback