Fy vilket hemskt väder

Den här veckan har och kommer bli bäst!
Vi har det absolut helt underbart här nere i Skåne. Igår åkte dock Erika hem så tomt blev det men jag har min prins kvar här nere. Under veckan som varit har vi varit på studentfiranden, varit i danmark, shoppat, vilat spelat crocket och bara haft det hel skönt.Men vädret har varit uruselt sedan vi kom ner till Skåne, usch för det! Ikväll blir det middag hos familjen Tollstam (där jag och Mattias sover) med mamma, och pappa som kommer ner ikväll.
På söndag bär det hem emot sthlm igen men innan dess ak det firas ännu mer. Denna gång är det farmor & frfars guldbröllop som har inträffat. Då blr det släktträff med hela tjocka släkten för hela slanten.
Nu ska jag ysa vidare med Mattias, vi hörs!
Den här veckan har och kommer bli bäst!
Vi har det absolut helt underbart här nere i Skåne. Igår åkte dock Erika hem så tomt blev det men jag har min prins kvar här nere. Under veckan som varit har vi varit på studentfiranden, varit i danmark, shoppat, vilat spelat crocket och bara haft det hel skönt.Men vädret har varit uruselt sedan vi kom ner till Skåne, usch för det! Ikväll blir det middag hos familjen Tollstam (där jag och Mattias sover) med mamma, och pappa som kommer ner ikväll.
På söndag bär det hem emot sthlm igen men innan dess ak det firas ännu mer. Denna gång är det farmor & frfars guldbröllop som har inträffat. Då blr det släktträff med hela tjocka släkten för hela slanten.
Nu ska jag ysa vidare med Mattias, vi hörs!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback