Mallorca 09

Nu kör vi, om ett dygn sitter vi nere på Mallis och njuter jag och Erika. Det ska bli så underbart att bara få komma iväg här ifrån bara du och jag (kommer sakna min plutt dock)
Nu har man packat klart och resfebern ökar efter varje timme som går. Är för tilfället med Mattias, vi ska snart krypa ner och kolla på en film och sedan bada. Imorgon bitti åker vi!!! Vi har längtat sååå länge..Ha det bäst här hemma!

(tagen förra året på Mallis)
Nu kör vi, om ett dygn sitter vi nere på Mallis och njuter jag och Erika. Det ska bli så underbart att bara få komma iväg här ifrån bara du och jag (kommer sakna min plutt dock)
Nu har man packat klart och resfebern ökar efter varje timme som går. Är för tilfället med Mattias, vi ska snart krypa ner och kolla på en film och sedan bada. Imorgon bitti åker vi!!! Vi har längtat sååå länge..Ha det bäst här hemma!

(tagen förra året på Mallis)
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback