Monday.

Äntligen en ny vecka, och det innbär bara 4 dagar kvar till sommar lov och 5 dagar kvar till brors student, woooho!
det börjar kännas nu att det är sommar!
Idag har vi haft våran sista prov, imorgon har vi dock tyska muntliga (nationella) och sedan ska jag fix en sak med samhälle! fick även tillbaka mitt EU arbete, m to the v to the g (=mvg)
Ikväll blir det bad med tjejerna, vi ska hoppa på cyklarna och doppa oss..myspys!
Sedan ska jag bara slappa! det är trosallt lov soon! :D

ciao!
Äntligen en ny vecka, och det innbär bara 4 dagar kvar till sommar lov och 5 dagar kvar till brors student, woooho!
det börjar kännas nu att det är sommar!
Idag har vi haft våran sista prov, imorgon har vi dock tyska muntliga (nationella) och sedan ska jag fix en sak med samhälle! fick även tillbaka mitt EU arbete, m to the v to the g (=mvg)
Ikväll blir det bad med tjejerna, vi ska hoppa på cyklarna och doppa oss..myspys!
Sedan ska jag bara slappa! det är trosallt lov soon! :D

ciao!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
F E L I C I A ' S [DESIGNBLOGG]:

sv: tack så mycket! :)

2009-06-01 | 18:21:26
Bloggadress: http://ex0t1c.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback