mot skåne.

Gårdagen var hur lyckad som helst, alla var på strålande humör speciellt Johan! Nu är det dags för dig att starta eget liv och bli vuxen, fast innan dess rycker du in i lumpen till hösten, önskar dig lycka till broshan!
Senare på natten gick vi hem till Mattias för att sova, eftersom alla rum var uppbokade hemma hos mig!!
Nu håller älsklingen på att packa inför skåne resan med mig, mamma, pappa, Johan och Marcus N. Vi ska dels fira Moas student, fira farmor & farfars guld bröllop, åka till Danmark, shoppa och ligga på skånes underbara stränder. Det blir alltså en hel mysig vecka. Johan och Marcus åker ner redan idag. Jag, mamma, Erika och Matte kör ner imorgon och pappa kommer på fredag (tror jag)
När vi kommer hem är det bara att packa om och förbereda sig till Mallorca, here we come!
Gårdagen var hur lyckad som helst, alla var på strålande humör speciellt Johan! Nu är det dags för dig att starta eget liv och bli vuxen, fast innan dess rycker du in i lumpen till hösten, önskar dig lycka till broshan!
Senare på natten gick vi hem till Mattias för att sova, eftersom alla rum var uppbokade hemma hos mig!!
Nu håller älsklingen på att packa inför skåne resan med mig, mamma, pappa, Johan och Marcus N. Vi ska dels fira Moas student, fira farmor & farfars guld bröllop, åka till Danmark, shoppa och ligga på skånes underbara stränder. Det blir alltså en hel mysig vecka. Johan och Marcus åker ner redan idag. Jag, mamma, Erika och Matte kör ner imorgon och pappa kommer på fredag (tror jag)
När vi kommer hem är det bara att packa om och förbereda sig till Mallorca, here we come!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback