Relax

Dagen blev inte som vi hade tänkt oss, men den blev endå på topp. Vi möttes i Haninge jag och Louise sedan mötte vi upp Mattias, My och Manne eftersom vi hade reserverat en plats i deras bild hem. När vi kom hem mötte vi Erika i centrum och tog en snabb fika. Sedan tog vi oss hem till mig och pratde igenom våra små liv, mysigt mysigt.
Framåt kvällen har jag och Lollo kollat film, lagat mat, bara pratat strunt och badat jacuzzi! UNDERBART!
Nu ska vi ta ett bad till eftersom vi är lite frysna för tillfället. Så vi hörs!!

Dagen blev inte som vi hade tänkt oss, men den blev endå på topp. Vi möttes i Haninge jag och Louise sedan mötte vi upp Mattias, My och Manne eftersom vi hade reserverat en plats i deras bild hem. När vi kom hem mötte vi Erika i centrum och tog en snabb fika. Sedan tog vi oss hem till mig och pratde igenom våra små liv, mysigt mysigt.
Framåt kvällen har jag och Lollo kollat film, lagat mat, bara pratat strunt och badat jacuzzi! UNDERBART!
Nu ska vi ta ett bad till eftersom vi är lite frysna för tillfället. Så vi hörs!!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Louise:

det var riktigt härligt att äntligen få träffa dig igen bästis! saknar oss jätte mycket..<3

2009-06-18 | 10:39:09


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback