Vi har det bäst!

Man kan inte klaga på någonting, värmen ligger på 34 grader och sol, jag har världens underbaraste med mig här och huset är wunderbarVi kom hit i förrgår så vi har bara hunnit sola (ååh nej vad tråkigt) och umgåts med massa andra!
Idag var det lite moln in the sky så vi tog beslutet att det blir shopping idag så vi inte "slösar" en sol dag. hihi!
Nu ska vi kila iväg till stan nu. Så jag vill bara säga till mamma att vi har det jätte perfekt och vi mår jätte bra, men i miss u very much :(  Take care!!
Man kan inte klaga på någonting, värmen ligger på 34 grader och sol, jag har världens underbaraste med mig här och huset är wunderbarVi kom hit i förrgår så vi har bara hunnit sola (ååh nej vad tråkigt) och umgåts med massa andra!
Idag var det lite moln in the sky så vi tog beslutet att det blir shopping idag så vi inte "slösar" en sol dag. hihi!
Nu ska vi kila iväg till stan nu. Så jag vill bara säga till mamma att vi har det jätte perfekt och vi mår jätte bra, men i miss u very much :(  Take care!!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback