Blogg dags!

Jahapp, då var den dags igen för att återigen försöka hålla igång en blogg ( hmm ). Ska verkligen göra mitt bästa.
Dagen började med tidigt uppgång, var redan vaken innan tio snåret ( ensamt men utvilad ) blev inget sällskap inatt,men får bli ändring till kvällen hoppas jag på, Mattias sover här ikväll hoppas jag. Sedan blev det utgång med bästaste Therese, mysigt mysigt.
Har inte gjort någon nytta på hela dagen känns det som förutom att skaffa denna blogg. Så nu får jag ta tag i matlagningen för mig, Johan och Josefine  samtidigt som jag räknar ner timmarna innan Mattias kommer.

          min skatt
Jahapp, då var den dags igen för att återigen försöka hålla igång en blogg ( hmm ). Ska verkligen göra mitt bästa.
Dagen började med tidigt uppgång, var redan vaken innan tio snåret ( ensamt men utvilad ) blev inget sällskap inatt,men får bli ändring till kvällen hoppas jag på, Mattias sover här ikväll hoppas jag. Sedan blev det utgång med bästaste Therese, mysigt mysigt.
Har inte gjort någon nytta på hela dagen känns det som förutom att skaffa denna blogg. Så nu får jag ta tag i matlagningen för mig, Johan och Josefine  samtidigt som jag räknar ner timmarna innan Mattias kommer.

          min skatt
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Anonym:

Jasså, satt igång bloggen, äntligen :D

2009-03-14 | 16:42:22
gina:

jag blir din läsare ;D !

fett fin blogg :)! <333

2009-03-14 | 19:51:02
Bloggadress: http://ginahs.blogg.se/
Lisa:

tack så jätte mycket sötnos! :D

2009-03-14 | 19:53:28
Bloggadress: http://lisalindquist.blogg.se/
Erica:

Roligt darl :D jag kommer läsa din blogg :)

<3<3<3

2009-03-14 | 19:58:32
Bloggadress: http://ericacarlsson.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback