..Gäsp Gäsp

Dagen är äntligen slut, drar mig snart ner i min ny "bäddade" säng. Är helt slut i kroppen och kan knappt hålla ögonen öppna, så det blir sova av det hela ( längtar längtar )
Det blev förlust för killarna, tråkigt men sant. Men som sagt imorgon är det ny dag med nya tag. Hoppas det går bättre i morgon.
Det är ingen vanlig dag imorgon, det är Erika och Johan Wikströms födelsedag, sjutton hela år imorgon, Grattis i förskott bästevän!


Jag älskar dig

Jag måste bara säga att jag aldrig skulle kunna klara mig utan dig Mattias,
du är det bästa jag vet.

Dagen är äntligen slut, drar mig snart ner i min ny "bäddade" säng. Är helt slut i kroppen och kan knappt hålla ögonen öppna, så det blir sova av det hela ( längtar längtar )
Det blev förlust för killarna, tråkigt men sant. Men som sagt imorgon är det ny dag med nya tag. Hoppas det går bättre i morgon.
Det är ingen vanlig dag imorgon, det är Erika och Johan Wikströms födelsedag, sjutton hela år imorgon, Grattis i förskott bästevän!


Jag älskar dig

Jag måste bara säga att jag aldrig skulle kunna klara mig utan dig Mattias,
du är det bästa jag vet.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Therese Ö:

sweeeet!

2009-03-15 | 20:44:08
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback