Måndag

ny vecka, både skönt och jobbigt.
Har fördjupningsvecka, så idag skulle vi inrikta oss på den inrikting vi ska välja nu till tvåan, det var väll kul, men många tankar i skallen på samma gång, (media eller jurydik, svårt val :S )
Men nu är jag hemma hos Mattias, ska snart över till Erika på födelsedags middag, mysigt mysigt. Sen senare ikväll blir det övernattning hemma hos mig för mig och Mattias, tidig uppgång imorgon. Åka med tåget in till stan 7:09 för att gå på muséum hela dagen, inget vidare om jag får säga det själv..
Hör av mig senare kanske.
Grattis än en gång världens finaste Erika.
ny vecka, både skönt och jobbigt.
Har fördjupningsvecka, så idag skulle vi inrikta oss på den inrikting vi ska välja nu till tvåan, det var väll kul, men många tankar i skallen på samma gång, (media eller jurydik, svårt val :S )
Men nu är jag hemma hos Mattias, ska snart över till Erika på födelsedags middag, mysigt mysigt. Sen senare ikväll blir det övernattning hemma hos mig för mig och Mattias, tidig uppgång imorgon. Åka med tåget in till stan 7:09 för att gå på muséum hela dagen, inget vidare om jag får säga det själv..
Hör av mig senare kanske.
Grattis än en gång världens finaste Erika.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Therese Ö:

så du har totaldissat ekonomi nu? :P

2009-03-16 | 17:31:12
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/
Lisa:

hahaha, tyvär babe :(

2009-03-16 | 19:00:27
Boel Lindström:

Va då Grattis världens bästa Erika???!!!

Jag då??? Världens bästa moster BOLLA!!!

Ja, ja du fyller år 5 April det ska jag inte glömma eller det är kanske precis det jag ska GÖRA.



Puss BOLLA



2009-03-17 | 14:15:44
johanna:

ekonoooomi :)

2009-03-18 | 21:57:03
Bloggadress: http://j0hannalarsson.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback