plugg? (check)


 


Äntligen klar, rikitgt skönt ska jag säga. Nu när man är färdig pluggad för dagen ( ska bara plugga lite engelska) så ska jag ta och måla naglarna och göra mig lite fin, sen tänkte jag bara göra sånna saker som man gör när man inte har något att göra.
Nu pratar jag med Mattias i telefon. Vi har fixat en ny säng till honom idag ( äntligen ).
Ska sätta igång att plugga engelska nu. Sen är jag helt klar.


 


Äntligen klar, rikitgt skönt ska jag säga. Nu när man är färdig pluggad för dagen ( ska bara plugga lite engelska) så ska jag ta och måla naglarna och göra mig lite fin, sen tänkte jag bara göra sånna saker som man gör när man inte har något att göra.
Nu pratar jag med Mattias i telefon. Vi har fixat en ny säng till honom idag ( äntligen ).
Ska sätta igång att plugga engelska nu. Sen är jag helt klar.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
okänd:

ska matias flytta ihop med dig?

2009-03-31 | 22:15:43
Lisa:

Nej alltså en säng hem till honom :p

2009-04-01 | 10:09:44


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback