S som i slö och söndag

söndag söndag söndag, sista dagen på veckan och det är den 29 mars idag, och det innebär, en vecka kvar till min bara min 17 års dag ( inge speciellt,men massa paket) igår blev det är en lyckad kväll, 80 personer kom hit igår för det var fest för mamma och pappa! sedan skickade vi ut dem till efterfest, och då innebar det bara en sak, FF!
det blev mycket snack,dans och kortsel. kul kul.
Sedan sov Mattias här, och nu har vi en slö dag som innebär,att moa och jag ska köra upp till ica och panta burkar (drar in lite cash) sedan blir det en skit spännande alagsmatch, och efter det blir det ut och äta med massa folk! Eftersom Måns fyller år idag.

söndag söndag söndag, sista dagen på veckan och det är den 29 mars idag, och det innebär, en vecka kvar till min bara min 17 års dag ( inge speciellt,men massa paket) igår blev det är en lyckad kväll, 80 personer kom hit igår för det var fest för mamma och pappa! sedan skickade vi ut dem till efterfest, och då innebar det bara en sak, FF!
det blev mycket snack,dans och kortsel. kul kul.
Sedan sov Mattias här, och nu har vi en slö dag som innebär,att moa och jag ska köra upp till ica och panta burkar (drar in lite cash) sedan blir det en skit spännande alagsmatch, och efter det blir det ut och äta med massa folk! Eftersom Måns fyller år idag.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Moa:

wiie, nu drar vi!

2009-03-29 | 13:23:19
Bloggadress: http://moaballer.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback