sing star + fredag, kanon kul.

Fredag för hela slanten är vad det är idag
fördjupningsveckans sista dag, som synd var.
Det var riktigt tråkigt om jag ska vara ärlig. Nu sitter jag hemma hos Erika och var precis hos Mattias och lämnade honom lite go saker eftersom han blev skadad igår på matchen och inte kunnat gå till skolan..poor him.
Nu tänkte vi sjunga lite sing star bland annat och forsätta prata eftersom det är det vi är bäst på. Sedan får hon fin besök från philip som ska spendera natten hos henne, och då får jag bege mig av mot Mattias för att sova hos honom tror jag.

Fredag för hela slanten är vad det är idag
fördjupningsveckans sista dag, som synd var.
Det var riktigt tråkigt om jag ska vara ärlig. Nu sitter jag hemma hos Erika och var precis hos Mattias och lämnade honom lite go saker eftersom han blev skadad igår på matchen och inte kunnat gå till skolan..poor him.
Nu tänkte vi sjunga lite sing star bland annat och forsätta prata eftersom det är det vi är bäst på. Sedan får hon fin besök från philip som ska spendera natten hos henne, och då får jag bege mig av mot Mattias för att sova hos honom tror jag.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Therese Ö:

fan va snyggt du fått det här inne då! Duktig du är gumman!

2009-03-22 | 11:36:49
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/
Anonym:

naw, vad gulligt.har läst igenom typ allt, kunde ju inte fråga dig om allt för tusan :D

2009-03-22 | 12:23:09
Therese Ö:

HAHA nej men nu är du bättre än mig ;)

2009-03-22 | 14:41:27
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback