sliten

Nu har jag suttit och skrivit min historia uppgift i nästan 3 timmar.
Nu får det vara nog för idag, får fortsätta imorgon. Tänkte hoppa ner i badet och ta ett varmt bad med bubblor (woho)
Sedan blir det desperate housewifes + sova, längtar!
+ att jag saknar att träffa nicole varenda dag, det gör ont utan dig.

Nu har jag suttit och skrivit min historia uppgift i nästan 3 timmar.
Nu får det vara nog för idag, får fortsätta imorgon. Tänkte hoppa ner i badet och ta ett varmt bad med bubblor (woho)
Sedan blir det desperate housewifes + sova, längtar!
+ att jag saknar att träffa nicole varenda dag, det gör ont utan dig.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
N to the icole:

I miss you to darling.

2009-03-25 | 23:31:55


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback