Tisdag


dagen började inte som jag planerat, tänkte framförallt tänka på therese hela hela hela dagen eftersom det är hennes efter längtatde 18års dag. MEn när jag vaknade kunde jag inte tänka på något annat än Mattias som låg bredvid och tog halva platsen :) + min stackars utdragna tand, hade/har så himla ont. Hur kan det göra så ont?
iallfall, men underbara mamma hämtade mig för att köra hem mig till mni säng för att sedan fortsätta till tandis, och där såg det ganska ljust ut eftersom det inte var någon infektion men dom stoppade in en propp för att lindra smärtan och då, för det hjälper mot massa, och nu har jag inte ätit ipren sedan jag vakna, och det känns hyffsat bra må jag säga, men nu har jag grattat Tessan och kan återgå till " att tänka på therese dag hela dagen" + att jag måste skrivahistoria och samhälle!
Grattis grattis Tessan



dagen började inte som jag planerat, tänkte framförallt tänka på therese hela hela hela dagen eftersom det är hennes efter längtatde 18års dag. MEn när jag vaknade kunde jag inte tänka på något annat än Mattias som låg bredvid och tog halva platsen :) + min stackars utdragna tand, hade/har så himla ont. Hur kan det göra så ont?
iallfall, men underbara mamma hämtade mig för att köra hem mig till mni säng för att sedan fortsätta till tandis, och där såg det ganska ljust ut eftersom det inte var någon infektion men dom stoppade in en propp för att lindra smärtan och då, för det hjälper mot massa, och nu har jag inte ätit ipren sedan jag vakna, och det känns hyffsat bra må jag säga, men nu har jag grattat Tessan och kan återgå till " att tänka på therese dag hela dagen" + att jag måste skrivahistoria och samhälle!
Grattis grattis Tessan


Follow on Bloglovin
Kommentarer
Therese Ö:

Tack älskling! Du är för fin du! (:

2009-03-31 | 13:02:36
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback