1 månad kvar.

Idag är det exakt en månad kvar till jag och Erika åker till Mallorca, samma dag åker Sophie och Hanna till England. Ska bli så himla kul! längtar längtar!
En sak som kanske inte piggar upp än nu när man tittar ut genom fönster och ser regnet falla är att mamma och hennes tjejgng drar iväg till Kreta imorgon, för det första kommer jag sakna henne och för det andra, vem ska tvätta (inget personligt mamma) Nu ska jag hoppa in i sängen, hörs senare!
Idag är det exakt en månad kvar till jag och Erika åker till Mallorca, samma dag åker Sophie och Hanna till England. Ska bli så himla kul! längtar längtar!
En sak som kanske inte piggar upp än nu när man tittar ut genom fönster och ser regnet falla är att mamma och hennes tjejgng drar iväg till Kreta imorgon, för det första kommer jag sakna henne och för det andra, vem ska tvätta (inget personligt mamma) Nu ska jag hoppa in i sängen, hörs senare!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Erika:

WOHO MALLIS NÄÄÄÄÄÄÄÄSTA!:D eller ja skåne innan men ;) länktar!:D<3

2009-05-19 | 13:35:01


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback